tirsdag, mars 02, 2010

Bizi

Er jaggu bra fornøyd med dagen i dag så lang! Er ikke vanlig at jeg er effektiv, på så mange områderCheesy Grin
Klokka er bare halv 4, og allerede har jeg fått gått tur med Lillebror, trent litt utstilling med han. Lagt et kort spor (fortsatt i kaldeste laget til å lage et lengre) til både han og til Pelle.
Jeg har vasket hos bestemor og bestefar. Måkket frem postkassa mi, så postmannen skal nå å slippe post i den til meg (venter pakke) Huge Grin Jeg har måkket frem søppeldunkene -og kastet all snøen "en viss plass" (og nei, det er ikke snøen jeg er lei, men de som er i veien for at vi får ryddet på en normal måte
evil plotting Så har jeg gått en tur med Pelle, før han fikk gå sporet sitt.
Har vasket kopper, og brettet klær, og satt på en ny maskin :washclothes:
Er akkurat ferdig med å oversette noen greier fra svensk til norsk, så nå skal Wilma få være med ut på litt moro.

Lillebror har burfri dag, så turene ut uten han er tilpasset lengde på, sånn at han ikke skal kjede seg og begynne å tygge på noe inne. Må få med, at han enda ikke har tygget på annet enn tyggebein og sokker da -og sokkene ligger nå inni vaskemaskinen og badedøra er stengt, så ingen tilgang på sokker:D or :grin:

I mårra skal vi til Seppoladalen, og passe guttene og Dina. Blir spennende å se hvordan det blir med fire hunder -derav to unghunder i hus.

2 kommentarer:

Eva sa...

Du har visst mer enn nok å styre med, men du er veldig effektiv.. Kos deg med dagen og god tur i morgen!!

-Yvonne- sa...

-Djeeze, korr effektiv du e! *storimponert*