torsdag, desember 31, 2009

Takk for det gamle...

Og velkommen nye dag og nye år!
Det er i underkant av 2 timer igjen av det gamle året og jeg har nettopp kommet inn fra årets siste spasertur med hundene

Og det føles litt merkelig... For første gang siden inngangen til 1999 feirer jeg nyttår uten å måtte ha et hus med DAP (beroligene feromoner) plugget i veggen. Gardinene er ikke trekt for med tanken om å stenge ute lys fra raketter. Og heller ikke står stereoen på full guffe for å stenge ute lyd. Savnet etter Billy er fortsatt der, men det er sånne dager som denne at det er godt å vite at han hviler i fred uten mer redsel eller smerte. Nyttårsaften er nok en av de kveldene jeg bestandig kommer til å sende han en tanke. Nettopp av den grunn at jeg hadde så vondt av hans redsel i så mange år. Hvil i fred Billy min, du blir aldri glemt!



Jeg har fått gjort mye i året som gikk, er desverre for lat til å ramse opp men jeg er fornøyd! Og nå er det på tide å se fremover. I året som kommer skal jeg igjen prøve meg i jobb -noe jeg gleder meg veldig til.
Jeg har nye mål og nye utfordringer foran meg. Og jeg gleder meg til å takle utfordringene, og nå målene.


Håper alle mine venner får ei fantastisk nyttårsfeiring! Så ses vi i det nye året!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håper vi ses også Iris !!
Til sommer'n.

Det var første nyttårsaften uten hund for vår del...
Nå var ikke mine så veldig redde;
Nero var sinna på de lysende dingsene og satt og knurra,
mens Marco kanskje var litt mer nervøs, men mest nysgjerrig på alt som skjedde på himmelen.

Igår hadde mamma og pappa med seg sin hund og han skulle bare ut på fuglejakt da han hørte alle smella *latter*

Håper du hadde en fin feiring og gikk inn i nyåret hel og fin ;o)

Godt nyttår Iris, håper du når alle dine mål og at dine drømmer er sanndrømte.

Ta godt vare på deg selv.

Goklem fra meg

Shira, Victor og Therese sa...

Godt nytt år!! :D