mandag, juli 20, 2009

So bored!


<-- Sånn er det å være turist! (Thone & Malin)

Hadde Malin her på besøk i forrige uke. Det var skikkelig kos... Desto stillere ble det når hun reiste hjem igjen

Syns denne fellesferietia kan være over snart, så det blir litt liv i nabolaget igjen.

Pelle begynte på Karsivan igjen for 2uker siden, så da gror sårene igjen. Synd at ikke trental fungerte, den var noe billigere. I tillegg nådde han jo å få nye sår igjen, før han var tilbake på medisinen som fungerer. Men nå går det rette veien hvertfall, så kanskje gutten kan løpe løs og barbent når reinen drar fra øya til høsten? *krysser fingre for det*
All tåka som ligger over øya gjør meg ikke noe. Ser at mange lengter etter sol og varme. Vel, forrige helg, da vi hadde det... Da syns jeg at det ble i varmeste laget



Begynte å merke av at skoene mine var utslitt. Så i dag har jeg kjøpt meg nye sko. HH tursko med fulldemping for asfalt
Fine eller? --->
Skal ut å prøve dem etter middag. Håper det ikke regner riktig mye da som nå.
Middag ja... I dag blir det "kjøttbrød". Egg pakket inn i kjøttdeig, løk og bacon... servert med litt salat.
Jeg har startet på ketolyse-dietten, og har aldri før brukt så mye tid på å tenke på mat som nå, enda det loves at man skal tenke mindre på mat enn før I morgen er det 2 uker siden jeg startet dietten, og det går foreløpig bare strålende. Jeg har ikke hatt noe særlig av overgangsproblemene heller (svette, ør, dårlig humør, krampe i leggene), så litt heldig er det visst lov å være.

Mobilen min er død da... Så jeg er ikke bare heldig. Den har tullet ei stund med at den bare slår seg av, så jeg sendte den inn til reparasjon. Regnet med det var en garanti-sak, så viser det seg å være fuktskade... 300 kr bare for å åpne telefonen Og jeg er herved uten. Har heldigvis fått låne en, så jeg er ikke helt fri, men spørs hvor lenge det varer

Ingen kommentarer: