onsdag, juni 25, 2008

Og plutselig virker IQ-en min!

Har jo lurt ei stund på hva jeg skal gjøre for at ikke Wilma skal sluke maten sin. Jeg syns det er så fælt, at et måltid skal forsvinne i to glefs, og så skal hun stå og se på at de andre spiser.
Så i morges slo det meg... Hun behøver jo slettes ikke spise fra skåla si!
Så i morges fikk Pelle mat i skåla si, og Wilma måtte sitte og se at jeg strødde hennes mat utover. Tørrfor er litt greit i flekkene Så får jeg heller lure ut noe nytt når vi er hjemme igjen, og skal spise vom. For jeg nekter å spre vom utover gulvet til henne!
Tips tas imot med takk!

Ellers har vi kosa oss i dag. Dagen begynte med strålende solskinn, og vi hadde hele 19° ei stund! Men så ble det svart ute, og begynte å pissregne, og etter hvert tordnet det også. Men nå ser det ut som det klarner opp igjen, så da blir det nok tur med hundene alikavel Det så mørkt ut ei stund der. Kanskje bestemor har lyst å være med? Hun snakket om det tidligere.

Ingen kommentarer: