søndag, juni 15, 2008

Herlig tur!

Begynte vel i fjor sommer å lure på å prøve å gå den runden jeg har gått i dag. Men så er jeg litt fastlåst i gamle vaner, så nye stier i livet er litt skummelt
Giggle 3
Idag somlet jeg meg endelig til det. Spurte Bjørghild om hun ville være med, og joda om vi kunne vente til kvelden, så var det greit.
Tidligere i dag har Billy fått en egen, liten tur. Mens terrierne har sittet i vinduet og sett etter oss. Pelle bjeffende og ulende, og Wilma høres ut som hun synger Laughing 9 Red
Så, rett etter halv ni gikk jeg hjemmefra og ned til Bjørghild. Møtte henne og Tapper på utsia og gikk.
Første biten er kjedelig. Går langs veien da. Men så bærer det ned i "fjæra vår" og derfra en sti innover.

Og som beregnet havnet vi i berget bak husene her, og siste biten hjem var nedoverbakke. Var hjemme ca 22:15. Det var en herlig tur, astamen min *hostkondisenhosthost* fikk presset seg litt, og så er det jo så deilig å gå i marka i stedet for langs veier.
Helt klart en tur vi skal gå flere ganger! Om jeg er flink og går den 2-3gang i uka så bør det merkes fort på formen.Giggle 2

2 kommentarer:

Unknown sa...

Flink du. ;)
Har hatt langturer i går og i dag vi her og. deilig bare en kommer igang. Det er egentlig dørstokken som er det største problemet. *s*

Anonym sa...

Her i Vika e det flott turterreng! Det går an å kombinere agilitytrening og en flott badetur i vann eller hav for de 4bente.. ;)
:-)