onsdag, mai 21, 2008

Våren her?

Nå tror jeg jaggu at våren er her? har hatt hele 10 grader i dag, solskinn og et kjølig drag i lufta.
Men det har vært deilig Grin 4
Kjøpte meg sånne masai-sko i går, så de har jeg prøvd i dag. De er skikkelig gode å gå i. Fornøyd med det kjøpet, ja.

Ellers har jeg fortsatt med forberedelsene til turen. Har vært på Finnsnes på apoteket og handlet anti-bac-servietter, og saltvannsløsning både til øyne og nese Grin 5 Så har jeg vært hos veterinæren og fått mer smertestillende til Billy. Han har bare litt igjen i den gamle flaska.
Nå har jeg lagt kamera-batteriene mine til lading, og Billy har badet. Og akkurat det er ikke bare-bare. Han syns ikke det er noe kos. Men var hvertfall flink i dag, og gikk rett inn i dusjen.
Så var det å stå i ro, mens han blir skylt, såpet og skylt mer... Det er ikke lett. Han bytter mellom å prøve å komme seg forbi meg, og på å klore seg fast i gulvet i dusjen Diffident Og med den store pelsen, tar det lang nok tid i utgangspunktet å få han ordentlig vasket og skylt.
Men, men... Nå er det hvertfall gjort. Han er fluffy og fin nå Melting
Skal få børsta opp pelsen ordentlig i mårra og ta et bilde av han mens han er nybada. Pelsen er så fin da.

Har fortsatt ikke fått vaska bilen Blushing 5 Har tatt vinduene da, på innsia, men har ikke kommet lenger. Jaja, den jobben er jeg vel ikke så heldig at forsvinner for meg Raise Eyebrow

Ja! Har forresten fått de nye kontrollmerkan til bilen i dag. Dem skal jeg klare å få på før jeg tar kvelden! Der er grenser for min latskap også Giggle 3

Ingen kommentarer: