mandag, mai 12, 2008

Tanker...

Usj, jeg fant to nye kuler i lysken på Billy i dag Sad 5 Begge litt større enn ei valnøtt.
Jeg har ikke orket å ta han inn for biopsi. Jeg har rett og slett bestemt meg for å heller følge med på allmenntilstanden. Er det kreft, har jeg ikke tenkt å gjøre noe med det.
Han er jo over 10 år nå, og takler diverse medisiner dårlig, så å prøve noe kreftbehandling er uaktuelt. Får heller bare ladde opp med smertestillende Sad
De skal inn til kontroll om en måned, så jeg tenkte jeg skal få veterinæren til å se litt på det da.
Merkelig nok gjør det meg ikke trist og panisk. Litt nedfor såklart, men han har hatt et langt liv, og har vært en god venn.
Nå er det min tur å gi tilbake. Ikke med operasjoner og langtekkelig behandling som ikke nødvendigvis går noen vei, men med å la han slippe smerte så lenge det går, og når det ikke er noen vei utenom skal han få slippe helt Crying 3

Ingen kommentarer: