onsdag, april 23, 2008

Syk?

Usj, ser ut som forkjølelsen kanskje skal treffe meg og denne omgang. Jeg er tett i nesa, og har vondt i halsen og et øre Bad Cold

Og i kveld er det kurs igjen. Jeg føler ikke at vi har trent så masse. Vi har jo jobbet endel med sitt og dekk, men tannvisningen er et problem. Jeg har ikke nok folk, rett og slett til å hjelpe meg med det Sad 3
Kan ikke skjønne at det skal være sånn problem, han viser jo gjerne tenner, men det er det der å sitte rolig når noen kommer bort til han...

"Dommeranvisning: Ved karaktersetting av øvelsen, skal det tas hensyn til
hundens almene oppførsel. Hund som viser aggressivitet, underkjennes og utvises.
For å få en godkjent karakter er kravet at hundens bitt skal kunne kontrolleres på
en normal måte, uten at hunden setter seg til motverge."


Betyr det at det ikke gjør noe om han reiser seg? Selve tannvisningen er jo overhodet ikke noe problem Scratching Head

Ingen kommentarer: