mandag, april 14, 2008

grublerier.... og avgjørelser


Først av alt... Ettersom jeg akkurat har diskutert det en annen plass.
Nå ser det ut som sola er borte for denne gang. Sno og vind i lufta, men er heldigvis mildt, så da regner jeg med at nedbøren bare hjelper på å smelte snøen som ligger Snowing

Så eer jeg så forelsket i Wilma! --->
Hun skal ha et nytt hjem, og jeg har pratet endel med Ida daGrin 5
Det storet men i denne settingen, er at jeg jo skal flytte. Og ikke har fått noen ny plass å bo enda. Åsså er det ikke så lett å finne leilighet hvor man får han hund. Og da slettes ikke tre! Sad Men... om jeg ikke flytter da? Tro om jeg får beholdt denne leiligheten, eventuelt finner noe en annen plass på Finnsnes eller Silsand?
Jeg er jo allerede nervøs for å flytte til en plass med veterinærer som ikke er like flinke som de vi har her!


En om hvis atter tenk om....
Men da er jeg litt tilbake på den... At Alto ble jo omplassert delvis for at jeg skal flytte Thinking Har grublet en god del frem og tilbake, og nå har depresjonene begynt å slite såvidt i meg pga stresset med økonomi og flytting.




Jepp, da er avgjørelsen endelig!
  • Jeg utsetter flyttingen et år.
  • Jeg henter Wilma om en måned!Celebrating

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så sjønn! Go for it! Æ har løsninga! Du drit i å flytte, finn dæ leilighet på Finnsnes/Silsand (sånn at du får se havet og beholde de flinke vetrinæran). Tenk kor masse vinter det e der oppi i nord...brrr, æ frys bare med tanken...

Anonym sa...

WoW, det må jeg si!! :D
Mona