torsdag, oktober 14, 2010

Forbereder Tromsø-tur

Da var jeg i pakkinga. I mårra starter jeg og Belinda til Tromsø for dobbeltutstillinga der.
Wilma er påmeldt begge dagene (lørdag varmer vi opp, ettersom hun bestandig går bedre andre dagen, og søndag jakter vi stor-certFingers Crossed emoticon
Dios skal stilles lørdag- Pyttelitt irriterende, for han er da bare 2 dager for ung til å stille søndag på nkk-en.:angry: Skulle så gjerne stilt han og begge dagene!




Vi skal bo hos tante Ruth, som som vanlig åpner sitt hjem for meg og hundene.

HeartSnille tantaHeart
Lørdags kveld er vi en haug hundegale kvinnfolk som skal på Steakers å spise. Gleeder meg! Har ikke spist en skikkelig biff-middag siden den deilige i Jessheim:drool:
Etter utstillinga på søndag blir jeg (og hundene) med Kari Anne hjem til henne. Der er det nappetrening og blodsportrening på programmet. Kanskje vi får lagt inn litt agility også, om ikke alle reinsdyrene hun har gående i bakgården er for innpåslitne?

Før vi reiser fra henne, skal Wilma og Dios ta blodprøve for rabies-vaksinen, og Pelle skal på kontroll og tannrens (og akupunktur).
Så nå er det bare å håpe at været kan holde seg litt til godt uti neste uke. Hadde vært greit å slippe å kjøre i skitvær og på glatta. Fingers Crossed emoticon

Ingen kommentarer: