torsdag, april 15, 2010

dagene går for sakte...

Jeg savner Pelle! Really Sad Nå har han vært borte i 2 & 1/2 uke, og det er enda 2 uker til han kommer hjem. Og jeg venner meg ikke til at han ikke er her altså. Gleder meg skikkelig til å få godgutten min hjem:love: rvmp I dag startet jeg faktisk dagen med en videosamtale med gullet. Det hjalp ikke akkurat. Fikk bare mer lyst til å få han hjem nå!







I mellomtiden holder jeg meg opptatt med de andre to. Det blir endel turer, og endel forskjellig trening. Her er det miljøtrening og bytur.(+ litt sitt og bliSuggestive Wink Emote)



Gleder meg til utstillinga i Kvalsund. Kanskje ikke så mye til stress og mas med å få pelsen i orden til selve runden i ringen. Men jeg gleder meg til ei sosial helg sammen med andre hundefolk. Gleder meg til å plukke opp stelle-tips og treningstips. Gleder meg til tidlige morgener og sene, trøtte kvelder strange world




Blir rart å reise hjem etter utstillingen også. Da reiser jo Lillebror med Kari Anne, og med meg og Wilma hjem kommer Pelle og han her...
Beethoven er født 18. januar i år, og vi skal ha han på for. Så han er ca 3.5mnd når jeg får han hit. Blir spennende med en såpass liten i hus. Kari Anne er jo superdyktig med trening og oppdragelse, så man får litt å jobbe opp mot :grinnocent:

3 kommentarer:

Eva sa...

Kan tenke meg at du savner Pelle, men du skal se at tiden bare flyr.. Flotte bilda du hadde satt inn her ja..
Ha en fin helg!

-Yvonne- sa...

-Nhå, førr en hærlig, lodden fyr! Så arti! Regne me du glede dæ STORT! Både til å få hjem Pellegullet og til å få Beethowen i hus :-)

Arti at du snart treff ho Aile. Du må "hilse" så masse til ho ;-)

charlotte sa...

Fin blogg du har! Ha en knallfin dag :)