søndag, april 05, 2009

Søndag

I dag har jeg startet dagen som vanlig... Står opp, lufter hunder og gir dem frokost før jeg setter meg foran dataen med en kopp kaffe mens jeg våkner.

Dagen ser lovende ut med tanke på været, så jeg tenkte å få unnagjort husarbeidet på mårran så vi kan komme oss ut i finværet
Har ryddet kjøkkenet, oppvaskmaskinen har hatt litt jobb, vaskemaskinen har hatt litt jobb. Så fant jeg ut at jeg skulle tørke støv
Var ikke før jeg var ferdig, at jeg kom på at det er søndag. Dette skulle jo vært gjort i går? Eller?
Neida, det er ikke så nøye. Jeg får heller være glad over at jeg gidder å ta husarbeidet i det hele tatt. Har vært altfor mange fredager med unnasluntring opp gjennom årene, så jeg vet vel av erfaring at det ikke er noe vits å sette seg å vente på at hverdagen skal komme om arbeidslysten angriper en søndag
Nå er jeg klar for dagen. Og været er fortsatt fint, så jeg tror jeg skal kle på meg og komme meg ut.


God Påske alle sammen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du er så flink så. ;-)