onsdag, desember 13, 2006

Luciadagen

I dag hadde jeg store planer om å bake lussekatter... Vel, det har jeg ikke fått gjort. Men jeg har fortsatt med rydde/vaske pynte-styret mitt.
Har strøket duker i dag, stelt i blomstene. Fant ei sånn lampe som jeg fikk i julegave i fjor, som ser ut som ei lita kirke med unger foran. Så har fått den i vinduet.
Så har jeg fått lagt "adventsduker" på kjøkkenbenken og kjøkkenbordet :)
I morgen skal jeg til veterinæren med Pelle. Oppdaget i går kveld at han er hoven i ørene... eller på ørene.. :P Hehe... den delen som liksom henger på utsia av hodet.
Skal samtidig kjøpe DAP, så jeg får plugga den i veggen, og få dop til Billy til nyttårsaften.

Ellers går jeg og venter på at det siste Släthåret skal komme =) Venter spent på info så jeg får bestillt kalendere til neste år. Er jo mange som vil ha O.o

1 kommentar:

andrés sa...

hola la verdad es que no entendi nada ded tu blogs! saludos